Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/10442/16626
Export to:   BibTeX  | EndNote  | RIS
Εξειδίκευση τύπου : Κεφάλαιο σε πρακτικά συνεδρίου
Τίτλος: La culture du murier en Grèce: L' example de Mistra (XIIIe-XIXe siècles)
Δημιουργός/Συγγραφέας: [EL] Παναγιωτόπουλος, Βασίλης[EN] Panagiotopoulos, Vasilissemantics logo
Χορηγός : Ministry of Foreign Affairs
Ministry of Culture
Συντονιστής: [EL] Χατζηιωάννου, Μαρία-Χριστίνα[EN] Chatziioannou, Maria-Christinasemantics logo
Sclavenitis, Costoula
Εκδότης: [EL] Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Κέντρο Νεοελληνικών Ερευνών[EN] National Hellenic Research Foundation. Center for Neohellenic Researchsemantics logo
Τόπος έκδοσης: Athens
Ημερομηνία: 1991
Γλώσσα: Γαλλικά
ISBN: 960-7094-10-7
Περιγραφή: ill. (some col.) ; 25 cm
Όνομα εκδήλωσης: Cultural and commercial exchanges between the Orient and the Greek world
Ημ/νία έναρξης εκδήλωσης : 1990-10-25
Ημ/νία λήξης εκδήλωσης : 1990-10-28
Τόπος εκδήλωσης: Athens
Τίτλος πηγής δημοσίευσης: Cultural and commercial exchanges between the Orient and the Greek world: Athens, Greece 25-28 October 1990
Σελίδες: 31-35
Σειρά δημοσίευσης: Seminar papers
Θεματική Κατηγορία: [EL] Τουρκοκρατία, 1453-1821[EN] Turkish rule, 1453-1821semantics logo
[EL] Καλλιέργεια[EN] Plant culturesemantics logo
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: Copyright © National Hellenic Research Foundation / Centre for Neohellenic Research
Είναι μέρος του: Cultural and commercial exchanges between the Orient and the Greek World: Athens, Greece, 25-28 October 1990
Σημειώσεις: Collection of papers presented at the international seminar cultural and commercial exchanges between the Orient and the Greek World - Unesco programme “Silk Roads: Roads of Dialogue” / Maritime route expedition
Εμφανίζεται στις συλλογές:Τομέας Νεοελληνικών Ερευνών - Επιστημονικό έργο

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΣελίδεςΜέγεθοςΜορφότυποςΈκδοσηΆδεια
N03.006.0_01_31-35.pdf2.05 MBAdobe PDF-ccbyncndThumbnail
Δείτε/ανοίξτε