Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/10442/18938
Εξειδίκευση τύπου : | Άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό |
Τίτλος: | Resisting Oppression: The Case of Mikis Theodorakis |
Δημιουργός/Συγγραφέας: | [EL] Παπαέτη, Άννα[EN] Papaeti, Anna |
Επιμελητής έκδοσης: | Zubillaga, Igor Contreras Nieva, Helena Martín |
Εκδότης: | Brepols |
Τόπος έκδοσης: | Turnout |
Ημερομηνία: | 2022 |
Γλώσσα: | Αγγλικά |
ISBN: | 978-2-503-60291-2 |
Περίληψη: | This chapter explores the nexus of music and resistence in detention sites in cold-war Greece. |
Τίτλος πηγής δημοσίευσης: | Music and Resistance: From 1900 to the Present |
Σελίδες: | 181-205 |
Σειρά δημοσίευσης: | Music, Criticism & Politics |
Θεματική Κατηγορία: | [EL] Μουσική[EN] Music [EL] Πολιτικές Επιστήμες[EN] Political Sciences |
Λέξεις-Κλειδιά: | Musicology Music and resistence Theodorakis, Mikis Cold war Protest songs |
Τοπική Κάλυψη: | Greece |
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: | © 2022 Brepols |
Ηλεκτρονική διεύθυνση στον εκδότη (link): | https://www.brepols.net/products/IS-9782503602912-1 |
Σημειώσεις: | TABLE OF CONTENTS (of the book)
Germán Gan Quesada & Gemma Pérez Zalduondo — Foreword
Igor Contreras Zubillaga & Helena Martín-Nieva — Music and Resistance: An Introduction
Art Music as Resistance in European Dictatorships
Erik Levi — Several Shades of Grey: Resistance amongst Composers during the Nazi Era
Franziska Kollinger — Victory through Action? Modes of Resistance and the Front National des Musiciens
Germán Gan-Quesada & Helena Martín-Nieva — Avant-garde Music, Political Commitment and Narratives of Resistance: A Perspective from Catalonia (1959-1978)
Igor Contreras Zubillaga — A Way of Resistance? The Spanish Musical Avant-garde at the 1976 Venice Biennale
Paolo Dal Molin — «A Masterpiece Inspired by the Resistance»: Arnold Schoenberg’s A Survivor from Warsaw in Post-war Italy
Confronting the Holocaust and Captivity
James A. Grymes — Spiritual and Civil Resistance in Performances of The Bartered Bride in Theresienstadt
Bret Werb — Censorship, Sabotage and Self-Subversion in the Yiddish Shoah Song
Elsa Calero-Carramolino — Musical (Re)Actions towards Captivity in Franco’s Prisons: Four Case Studies
Anna Papaeti — Resisting Oppression: The Case of Mikis Theodorakis
Identity-Based Resistance
Siel Agugliaro — Musical Resistance through Strategic Essentialism: The Case of Italian Opera in Early Twentieth-Century United States
Marged Flavia Trumper — Lord Krishna as a Symbol of Covert Resistance in a Female Vocal Genre of North India
Apostolos Poulios, Antonis Iliadis & Manolis Seiragakis — Greek Theatrical Satirical Songs as Indices of Resistance
Belén Vega Pichaco — Dancing Resistance in Cuba: Race, Sexuality and Humour in Ramiro Guerra’s Works
Sonic Agency in Social Upheavals and Beyond
Rūta Stanevičiūtė — Lithuanian Music and Resistance before the Baltic Singing Revolution
Ricardo Álvarez & Paulina Bronfman — Banda Dignidad: Carnival, Artivism and Liminality in the Chilean Social Outbreak of October 2019
Mark Le Vine & Bryan Reynolds — The Miraculous Love Kids: Grrrl Power, Rock ’n’ Roll, and Rebellion in Afghanistan
Brandon LaBelle — Acoustic Care: Communal Affection, Attention Ecologies, and Listening with
Index of Names |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Τομέας Νεοελληνικών Ερευνών - Επιστημονικό έργο
|
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Το πλήρες κείμενο αυτού του τεκμηρίου δεν διατίθεται προς το παρόν από τον ΗΛΙΟ.